Verkkokaupasta tilaaminen

Verkkokaupasta tilaaminen tapahtuu poimimalla haluttu tuote ostoskoriin. Tuotteelle asetetaan haluttu lukumäärä ja se lisätään ostoskoriin. Ennen tilauksen tekemistä asiakas voi tarkastella ja poistaa tuotteita ostoskorista tai perua koko tilauksen. Tilauksia ei tällöin toimiteta.

Tuotteet ostetaan etenemällä ostoskorista ohjeiden mukaisesti eteenpäin ja syöttämällä pyydetyt tiedot kussakin kohdassa. Tarkista tilauksen yhteenveto ennen tilauksen lähettämistä.

Tilausvahvistus

Vastaanotettuamme tilauksesi lähetämme sähköpostiisi tilausvahvistuksen.

Hinnat

Hinnat pitävät sisällään arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout Finland Oy on Osuus Pankin omistuksessa.

Verkkopankit

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Luottokortit

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Maksutavat

Käytössäsi on verkkopankit, lasku, osamaksu, VISA sekä MasterCard luottokortit ja Paytrail-tili.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimitetaan ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen tai lähimpään postiin/smartpostilla. Tilauksesi toimituskulut näet maksuvaiheessa.

Toimituksen pakkaus

Tiettyjen tuotteiden kohdalla meillä on mahdollista valita pakkauksen purkaminen ja mahdollistaa halvempi postikulut. Asiakas hyväksyy pakkauksen pahvien purkamisen valitsemalla halvemman postituksen.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta riippuen 2-7 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotamme aina erikseen.

Tuotteen löytyessä varastostamme ja tilaat sen ennen kello 15.30, toimitamme tilauksen kuljetusyhtiölle jo saman päivän aikana.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Olethan aina palautuksen yhteydessä ensiksi yhteydessä meihin sähköpostilla info@hampaille.fi. Näin pystymme käsittelemään palautuksenne tehokkaammin.

Palautuksesta aiheutuvista kuluista vastaa asiakas. Olethan yhteydessä meihin ensiksi niin neuvomme parhaan tavan palauttaa tuotteet.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautusosoite:

Palautus / Hampaille.fi

Suvantokatu 1 C 55

33100 Tampere

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainitulle taholle. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Ongelmatilanteissa voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@hampaille.fi

Kysymykset

Jos sinulla on kysyttävää verkkokaupasta tai tilauksistasi, ota yhteyttä meihin sähköpostilla: info@hampaille.fi.

Back to Top

Suosituimmat haut

gumcuraproxgishy goopurentakiskotepetooth moussewhitewashmousseyotueltoothguide